۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵

در ۳ بخش؛

رویداد هنری رسانه‌ای اربعین حسینی «آینه‌دار عشق» فراخوان داد

رویداد هنری رسانه‌ای اربعین حسینی «آینه‌دار عشق» فراخوان داد

به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، رویداد هنری رسانه‌ای اربعین حسینی «آینه‌دار عشق» به همت معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رویداد هنری رسانه‌ای «آینه دار عشق» به همت معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی در مرداد و شهریور ۱۴۰۳ به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و اجتماع عظیم عاشقان و دلداگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، در سه بخش تصویری (مستند کوتاه و بلند، فیلم کوتاه و نماهنگ)، متن نوشته (دلنوشته، داستان، شعر ) و مجموعه عکس و پوستر برگزار می‌شود.

اربعین و فلسطین (آزادی خواهی، حق مظلوم، خون خواهی مهمان)، اربعین و دانشجویان (به ویژه دانشجویان بین الملل، کاروان های دانشجویی، مواکب دانشجویی)، اربعین و اسکتبارستیزی (مبارزه با ظلم، شمر و یزید زمانه، رژیم غاصب صهیونیستی و ...)، اربعین و زائران غیرایرانی (زائران پاکستانی (در پی حوادث پاچنار)، زائران یمنی و فلسطینی و ...)، اربعین و خادمان ارباب و اربعین و ظهور، محورهای کلی رویداد هستند.

هدف اصلی این رویداد، انسجام بخشیدن به تولیدات هنری و فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی و همچنین استعدادیابی مخاطبان رویداد به ویژه دانشجویان است. مخاطبان این رویداد عموم زائران عتبات عالیات و مخاطبان خاص آن، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که توانایی تولید محتوا در قالب های تصویری، متن نوشته و صوتی را دارند. دسته دیگر از مخاطبان رویداد نیز تیم‌های رسانه‌ای کاروان‌های دانشجویی هستند که وظیفه ثبت لحظات و اتفاقات کاروان‌شان را بر عهده دارند.

معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی، با حمایت مادی و معنوی مختص گروه های تولیدی به ویژه تیم‌های رسانه‌ای کاروان‌های دانشجویی، اثر آنها را در راستای محورهای رویداد تقویت می‌کند و با حضور مشاوران هنری کیفیت آثار تولیدی را بررسی و ارتقا می‌بخشد.

آثار برگزیده رویداد نیز در بخش ویژه اربعین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس هم تقدیر خواهند شد و از طرفی به سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان ارسال می شوند.

محورهای موضوعی رویداد هم با توجه به اجتماع حسینیان اربعینی و مناسبات روز و منطقه و همچین نگاه دانشجویی به سوژه ها انتخاب شده است تا تولیدکنندگان آثار، همت ویژه ای برای ساخت اثر در این موضوعات داشته باشند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد باید وارد این لینک شوند و اطلاعات خودشان را وارد کنند و برای پیگیری خبرها و اتفاقات هم می‌توانند در کانال اطلاع رسانی رویداد در پیام رسان‌های ایتا و بله با آی دی @ayenehdareshgh عضو شوند.

کد خبر 6193464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha